Київський Медичний Університет запрошує на нову магістерську програму «Клінічна психологія», розроблену провідними українськими психологами спільно з колегами з найбільшого університету Північної Ірландії Ulster University.
Програма поєднує в собі актуальний клінічний досвід українських фахівців та європейські стандарти, спрямована на підготовку психологів-практиків, які отримають міцний фундамент для подальшої роботи в будь-якому форматі та у будь-якому психотерапевтичному напрямі.
Випускники програми зможуть продовжити навчання і отримати спеціалізацію за напрямом «Психотерапія», що дасть ще більше можливостей для професійної самореалізації.
Загальна інформація про програму
Магістерська програма «Клінічна психологія» в Київському Медичному Університеті створена для підготовки професіоналів у сфері психічного здоров’я. Випускники зможуть надавати психологічну допомогу різних видів, спираючись на сучасну науку, український досвід і міжнародні стандарти.
Програма поєднує класичні підходи до психології з інноваційними методами психодіагностики, консультування та психотерапії. Це забезпечує всебічну підготовку для роботи з різними клієнтськими запитами та потребами пацієнтів.
Зміст та методи реалізації програми орієнтують студентів на професійну співпрацю з лікарями в межах комплексної медико-психологічної допомоги населенню з урахуванням рекомендацій ВООЗ.
Мета програми
Мета програми – підготовка конкурентоспроможних психологів, чия підготовка відповідає європейським стандартам професійної компетентності. Програма «Клінічна психологія» забезпечує навички для ефективного вирішення прикладних завдань у сфері клінічного консультування та терапії, використовуючи сучасні знання та методи роботи з особами, що потребують ментальної підтримки, особливо в умовах соціально-політичної нестабільності.
Програма орієнтована на розвиток професійних якостей клінічного психолога, що дозволяє їм відповідально й адаптивно проводити діагностику, консультування та терапію. Особливу увагу приділено роботі у закладах охорони здоров’я з урахуванням чинного законодавства.
Гнучкість навчання
Програма пропонує три форми навчання, з яких абітурієнти можуть обрати найбільш зручну:
– Денна форма навчання: передбачає можливість відвідувати заняття в університеті, активно взаємодіяти з викладачами, науковими керівниками магістерських робіт та одногрупниками як в аудиторному форматі, так і через онлайн-заняття.
– Онлайн форма навчання: сучасний формат здобуття освіти, який забезпечує гнучкість і доступність навчального процесу. У рамках цієї форми студенти отримують повноцінний доступ до навчальних матеріалів, лекцій, практичних занять і консультацій через спеціалізовані цифрові платформи. Заняття проводяться наживо з можливістю активної участі здобувачів, також доступне спілкування з науковими керівниками за допомогою спеціалізованих програм.
– Змішана форма навчання: реалізується переважно онлайн. Вона поєднує дистанційне освоєння матеріалів із можливістю брати участь у заняттях під час сесій. Це дозволяє студентам самостійно планувати свій графік, навчатись із будь-якого куточка світу та підтримувати регулярний зв’язок із викладачами та науковими керівниками.
Всі форми навчання підтримують сучасні цифрові платформи, що забезпечують доступ до лекцій, практичних занять і консультацій онлайн, створюючи зручні умови для отримання якісної освіти.
Тривалість програми та ECTS
Програма розрахована на 1,5 роки навчання, що відповідає 90 ECTS (Європейська система переведення та накопичення кредитів) і становить 3 семестри. Кожен семестр триває 6 місяців.
Індивідуальний підхід та можливість формування власного треку
КМУ надає студентам можливість обрати індивідуальний трек навчання, що відповідає їх професійним та кар’єрним інтересам. Така можливість включає обрання вибіркових дисциплін та модулів, які поглиблюють знання та вміння студентів в тих напрямах, які є для них найбільш цікавими і затребуваними в суспільстві.
Зміст програми
Основні компоненти програми
1) Теоретична підготовка:
вікова психологія (норми та кризи психічного розвитку);
патопсихологія з основами психіатрії (на основі МКХ-11);
психологія травми та посттравматичного розвитку (PTSD, PTG);
внутрішня картина неврологічних хвороб;
психофармакологія;
основни нейропсихології;
психофізіологія.
2)Практична підготовка:
клінічна психодіагностика;
психологічне консультування з практикумом
методи психотерапії (КПТ, психосинтез, гіпнотерапія, сімейна психотерапія);
робота з різними психічними розладами (посттравматичні розлади, сексуальні розлади, розлади харчової поведінки, хімічна залежність, психогенні неврози);
психологічна допомога у воєнний час (види, методи та статегії роботи в сфері психореабілітації та адаптації);
наукова підготовка здійснюється в межах обов’язкового проведення та захисту магістерського дослідження з психології, а також апробації його результатів у формі наукової публікації.
Програма «Клінічна психологія» відрізняється від інших програм коду 053 «Психологія» тим, що дає поглиблене вивчення таких дисциплін як патопсихологія, основи психіатрії, психологія травми тощо. Також до переліку дисциплін були додані психофармакологія, методи психотерапії, нейропсихологія. Такий підбір предметів дає не поверхневі знання з психології, що доцільні для психолога-консультанта, а дає розуміння роботи психічних процесів та якісного корекційного впливу на них.
Процес навчання. Програма включає як теоретичні, так і практичні курси. Заняття проводяться у формі лекцій, семінарів та практичних занять.
Освітній процес провадиться на базі студенто-центрованого підходу (studentcentered education) та навчання, орієнтованого на результат (result based education). Тому під час практичних занять студенти мають можливість долучитись до фахово-рольових демонстрацій, аналізу проблемних кейсів, а також міні-тренінгів та ситуаційних задач.
Компетентнісний підхід (competencebased approach) забезепечується фаховою клінічною та психоконсультативною практикою на базі Центру психологічної допомоги КМУ та провідних клінічних баз України з урахуванням місця проживання студентів.
Вибір магістерських робіт передбачає занурення студента у вибрану проблематику, тому науковий керівник проводить з кожним зі своїх студентів інтервʼю для вибору цікавої, науково значущої теми, допомагаючи молодому фахівцю на всіх етапах від вибору до презентації магістерського проекту.
Переваги програми:
Професійні викладачі. Програму викладають провідні психологи-практики та науковці з України та міжнародні експерти з провідних університетів, що забезпечує високу якість академічних результатів.
Співпраця з міжнародними організаціями. Студенти матимуть можливість долучатися до спільних психоосвітніх проєктів з такими організаціями як ВООЗ, ЄБРР, а також брати участь у міжнародних стажуваннях.
Підтримка психічного здоров’я в Україні. Глобальна мета програми спрямована на вирішення актуальних проблем психічного здоров’я в Україні, особливо в умовах сучасних викликів, таких як війна та її наслідки.
Гнучкий графік навчання. Завдяки можливості вибору між денною та змішаною формами навчання, студенти можуть поєднувати навчання в університеті з іншими видами неформальної підготовки та наперед сформувати зручний графік.
Індивідуальний підхід. Кожен студент може сформувати свій індивідуальний навчальний трек, обираючи вибіркові дисципліни та модулі, які відповідають його професійним інтересам та науковим запитам при підготовці магістерської роботи.
Можливістьпрацевлаштування. Програма розроблена з урахуванням вимог сучасного ринку психологічних послуг, що дозволяє випускникам швидко знаходити роботу в Україні.
Можливість отримати не лише освіту, але й спеціалізацію. По завершенні програми магістри психології мають можливість пройти в КМУ додаткову спеціалізацію «Клінічна психологія», а потім спеціалізацію «Психотерапія».
Міжнародна співпраця
Програма передбачає активну співпрацю з провідними міжнародними організаціями, такими як Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР), що дозволяє студентам долучатися до освітніх та наукових проєктів з клінічної психології.
КМУ разом з Ulster’s University (Північна Ірландія) розробили зміст, форми та методи реалізації магістерської програми за принципом Knowledge Transfer. Такий підхід включає короткострокові та довгострокові програми обміну досвідом, спільні практичні дослідження, лекції провідних західних науковців в сфері психічного здовоʼя для українських студентів, а також можливість студентам КМУ презентувати свої наукові та практичні здобутки на міжнародній арені.
Спеціальні пропозиції:
Стипендії та гранти. Для студентів, які демонструють високі академічні результати, передбачені стипендії та гранти.
Партнерство з українськими НГО. Програма активно співпрацює з українськими неурядовими організаціями, що дозволяє студентам брати участь у різних проєктах, спрямованих на підтримку психічного здоров’я в Україні.
Інтеграція з міжнародними програмами. Студенти мають можливість долучатися до міжнародних наукових та освітніх програм, що значно розширює їхні професійні горизонти.
Значення для України
Запуск цієї програми є важливим кроком для розвитку психічного здоров’я в Україні. Підготовка кваліфікованих фахівців з клінічної психології стане вагомим внеском у підтримку психічного здоров’я населення України, особливо в умовах викликів, пов’язаних з військовими діями та соціально-економічною кризою.
Висновки:
Нова магістерська програма «Клінічна психологія» Київського Медичного Університету – це унікальна можливість для студентів отримати якісну освіту, яка відкриє їм двері до професійної кар’єри у сфері психології на ринку праці.
Випускники програми матимуть не тільки глибокі наукові знання, але й необхідні навички та вміння для роботи в мирних та ускладнених умовах, забезпечуючи ефективну психологічну допомогу та підтримку тим, хто її потребує.
Для абітурієнтів, які мають диплом бакалавра, вступ відбуватиметься за результатами ЄВІ та ЄФВВ.
Для абітурієнтів, які мають диплом спеціаліста або магістра, вступ відбуватиметься на вибір:
– за результатами ЄВІ та ЄФВВ
або
– за результатами фахових вступних випробувань в Університеті (співбесіда з іноземної мови і фаховий іспит з психології та педагогіки).
Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання:
Реєстрація на фахові вступні випробування, які відбудуться в Університеті:
• Денна форма – 27 500грн за семестр (82 500 грн за весь термін навчання)
• Заочна форма – 22 500грн за семестр (67 500 грн за весь термін навчання)
Сплата здійснюється посеместрово, за рік або за весь термін навчання.
Вступник може частково компенсувати витрати на навчання за рахунок державного ваучера (номінал 30 000 грн).
Кучеренко Єгор Валерійович, завідувач кафедри, психолог, кандидат психологічних наук, доцент, співзасновник та голова правління Українського інституту психосинтезу
Народився у 1983 році в Києві. Виховує сина й доньку.
Освіта
У 2005 році закінчив з відзнакою Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Психологія» та здобув кваліфікацію «Психолог».
У 2011 році захистив дисертацію на тему «Розвиток професійного самовизначення майбутніх психологів» та отримав науковий ступінь кандидата психологічних наук за спеціальністю «Педагогічна та вікова психологія» (19.00.07).
У 2024 завершив навчання в докторантурі в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі. Здійснює дисертаційне дослідження на тему «Психологія лімінальності суб’єкта в період ранньої дорослості».
Досвід роботи
2003
Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, практичний психолог.
2004–2005
Участь у проведенні незалежних досліджень у галузі політичної психології, помічник депутата.
2005–2006
Середня загальноосвітня школа № 276 м. Києва, практичний психолог.
2006
Приватна психологічна практика, особистісно-орієнтована психотерапія дорослих (психосинтез).
2006–2020
Працював за основним місцем роботи на кафедрі психології та педагогіки в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова.
2007–2008
ТОВ «Інститут секретарів», практичний психолог у допомозі безробітним, викладач психології та менеджменту.
2014
Отримав вчене звання доцента кафедри психології та педагогіки.
2018–2019
Доцент кафедри психології Національного університету біоресурсів та природокористування України.
2019–2020
Доцент кафедри загальної і медичної психології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця.
2020
Доцент кафедри психології в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі.
З 2024 очолює кафедру психології в Київському медичному університеті.
Участь у проєктах, суспільна діяльність
Фундатор української школи психосинтезу, співзасновник та голова правління Громадської організації «Український інститут психосинтезу», співзасновник та голова Громадської організації «Українська асоціація психосинтезу та психотерапії».
Організатор та тренер молодіжної тренінгової школи «NEW TOP» на Закарпатті.
Брав участь у якості психолога-експерта в телевізійних проєктах «Абзац» та «Інсайдер» (Новий канал, ІCTV).
Співпрацював у якості консультанта-експерта та тренера з ЦСПК «Щасливе дитинство» та Громадською організацією «Жінки-берегині».
У 2013 році заснував освітній проєкт «Вища школа психосинтезу» та міждисциплінарний збірник наукових праць «Гуманітарний корпус».
З 2019 року член Східноєвропейської асоціації гіпнотерапевтів та клінічних психологів.
У 2020 році очолив Міжнародну програму професійної підготовки консультантів з психосинтезу (ITPPC) на базі тренерського складу Асоціаціі з розвитку психосинтезу (США).
З 2020 року по 2021 рік асоційований член European Federation for Psychosynthesis Psychotherapy (EFPP).
З 2021 року член European Psychosynthesis Association (EPA).
У 2022 році став співзасновником та провідним фахівцем волонтерського проєкту «Психосинтез у воєнний час».
Коло наукових інтересів
Теорія та практика психосинтезу, гіпнотерапія, коучинг, психологічний супровід пацієнтів з розладами харчової поведінки, професійне самовизначення особистості, психоконсультування сімейних пар, подолання сценічного хвилювання, розвиток стресостійкості медичних працівників, психологія лімінальності.
Основні наукові праці
Автор понад 100 наукових праць, зокрема 6 навчально-методичних посібників.
Розробив та впровадив в практику вищої освіти спеціалізовані та нормативні курси: «Робота практичного психолога в закладах освіти» (2008), «Психосинтез як метод психотерапії» (2009), «Соціологічні дослідження в системі освіти» (2009), «Професійний імідж практичного психолога» (2011), «Психологічний маркетинг» (2016), «Сугестивні техніки в професійній комунікації» (2020), «Психосинтез у воєнний час» (2023).
Кучеренко Є. (2014). Професійне самовизначення майбутнього психолога: теорія і практика. Київ : Видавничий Дім «Слово».
Кучеренко Є. (2017). Експериментальна психологія: пам’ятка на допомогу студентам. Ужгород : Видавництво «ФОП Сабов А. М.».
Кучеренко Є., Задорожня Т. (2018). Психосинтез у подоланні сценічного хвилювання учнів дитячих музичних шкіл. Херсон : ОНМЦКіМ.
Кучеренко Є., Психосинтез: теорія і практика психотерапії. Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2018
Кучеренко Є. (2019). Гіпносугестивна стратегія в психосинтезі як психоедукація клієнта. Альманах гіпнологiї і психологiї. № 2 (3), 18-19.
Kucherenko Y., Rudnieva K (2020). Development of Stress Resistance of Medical Multiprofіle Workers by the Psychosynthesis Method. Interdisciplinary Approaches in Peace Studies. Levels of Analysis: from Individual to General. Editors: D. Schwartz, B. Gurstein, D. Galily. University of National and World Economy Bulgaria, Sofia : Unwe Publishing Complex. 167-186.
Кучеренко Є., Півень Л. (2021). Теоретико-методологічні засади застосування психосинтезу в роботі з розладами харчової поведінки. HUMANITARIUM, 44(1), 103-115.
Кучеренко Є., Хомич Г. (2022). Екзистенційна ситуація клієнта як підмурок у провадженні психосинтезу. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки, 19(64), 47-56.
Кучеренко Є. (2022). Лімінальність суб’єкта як відкрита проблема в психології дорослого. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки, 20(65), 44-54.
Кучеренко Є. (2023). Ідентифікаційна невизначеність суб’єкта самопізнання в лімінальному стані. Психологія: реальність і перспективи. Випуск 20, 99-107.
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД КАФЕДРИ
Півень Любов Валентинівна, лікарка-дієтологиня, психологиня, магістерка психології, сертифікована фахівчиня з психосинтезу, фахівчиня з роботи з розладами харчової поведінки, наукова співробітниця Інституту геронтології Національної академії медичних наук України, співзасновниця та членкіня правління Українського інституту психосинтезу, асистентка кафедри психології
У 2006 році закінчила з відзнакою Міжнародний медичний коледж та здобула кваліфікацію медичної сестри.
В 2012 році закінчила Національний медичний університет імені О.О. Богомольця і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педіатрія» та здобула кваліфікацію лікаря.
Проходила інтернатуру в 2013-2015 роках на базі КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» за спеціальністю лікаря-інтерна.
2019 року пройшла спеціалізацію за спеціальністю «Дієтологія» в Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика.
Пройшла у 2020–2022 роках навчання з психосинтезу у Вищій школі психосинтезу
У 2022 році закінчила магістратуру за спеціальністю «Психологія» в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі.
Досвід роботи
2015–2017
ЦПМСД № 1 Дніпровського району в місті Києві, лікарка-педіатриня дільнична.
2017–2019
ТОВ «Ренатус», генеральна директорка.
2019
ДУ «Інститут геронтології ім. Д.Ф. Чеботарьова НАМН України», наукова співробітниця лабораторії геродієтетики.
З 2019
ДУ «Інститут геронтології ім. Д.Ф. Чеботарьова НАМН України», наукова співробітниця лабораторії геродієтетики.
2019
Приватна дієтологічна практика.
2022
Приватна психологічна практика.
Участь у проєктах, суспільна діяльність
Співзасновниця та членкиня правління Громадської організації «Український інститут психосинтезу».
З 2020 року членкиня Української асоціації психосинтезу та психотерапії.
У 2022 році стала фахівчинею волонтерського проєкту «Психосинтез у воєнний час».
З 2023 року членкиня European Psychosynthesis Association (EPA).
Основні наукові праці
Alexander Vaiserman, Mariana Romanenko, Liubov Piven, Vladislav Moseiko, Oleh Lushchak, Nadiia Kryzhanovska, Vitaly Guryanov, Alexander Koliada (2020). Differences in the gut Firmicutes to Bacteroidetes ratio across age groups in healthy Ukrainian population. BMC microbiology, 1-8
Alexander Koliada, Vladyslav Moseiko, Mariana Romanenko, Liubov Piven, Oleh Lushchak, Nadiia Kryzhanovska, Vitaly Guryanov, Alexander Vaiserman (2020). Seasonal variation in gut microbiota composition: cross-sectional evidence from Ukrainian population. BMC microbiology, 1-9.
Kharchenko N.V., Romanenko M.S., Sineok L.L., Krasnienkov D.S., Zabuga O.G., Piven L.V., Naumchuk N.S., Sokolova G.G. (2020). Telomeres length in patients with type 2 diabetes mellitus and its relation to metabolic profile. Fiziologichnyi Zhurnal; 66(6), 49-55.
Півень Л.В., Кучеренко Є.В. (2021). Застосування психосинтезу у медико-психологічній допомозі при розладах харчової поведінки. Психологічне і соціальне благополуччя особистості та населення в умовах пандемії Covid-19: теорія і практика: Збірник матеріалів наук. практ. інтернет-конф. м. Одеса. ОНУ імені І.І. Мечникова. 9 квітня 2021 р. Редкол.: Л.М. Дунаєва, О.І. Кононенко, Л.С. Смокова, А.Х. Гудімова. Одеса. ОНУ, 2021. 17-19.
Кучеренко Є., Півень Л. (2021). Теоретико-методологічні засади застосування психосинтезу в роботі з розладами харчової поведінки. HUMANITARIUM, 44(1), 103-115.
Півень Л.В., Кучеренко, Є.В. (2022). До проблеми структури уявлень студентів про успішність особистості. Перспективи розвитку сучасної психології: збірник наукових праць. Випуск 11. Переяслав: УГСП, 2022. 187-193.
Mariana Romanenko, Julius Schuster, Liubov Piven, Liudmyla Synieok, Tetyana Dubiley, Liudmyla Bogomaz, Andreas Hahn, Mattea Müller (2024). Association of diet, lifestyle, and chronotype with metabolic health in Ukrainian adults: a cross-sectional study. Scientific Reports 14(1), 5143.
Liubov Piven, Mariana Romanenko, Svitlana Fus, Evgen Kyrylenko, Tetiana Papurina, Liudmyla Synieok (2024). Dietary patterns, plasma and hair trace element in Ukrainian cohort of adults during COVID-19 pandemic: a crosssectional study. Ageing and longevity 5(1), 10-20.
Фармагей Олександр Іванович, військовий психолог, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, професор, професор кафедри психології, науковий консультант Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії наук України, доцент кафедри загальної та соціальної психології навчально-наукового інституту підготовки кадрів суспільної безпеки та психологічної служби Національної академії внутрішніх справ України, член Української асоціації неінструментальної детекції брехні, полковник, експерт Українського центру аналітики і безпеки.
Гущина Тетяна Юріївна, практична психологиня, кандидатка психологічних наук, доцентка, фахівчиня з тілесно-орієнтованих практик в психологічній допомозі дорослим, травмотерапевтка, доцентка кафедри психології
У 1998 році закінчила Київський міжрегіональний інститут вдосконалення вчителів імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Практична психологія».
У 2008 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор соціалізації студентів» і отримала науковий ступінь кандидата психологічних наук.
2023
Центр українсько-європейського наукового співробітництва, програма підвищення кваліфікації «Саморозвиток
у професійному становленні освітянина та науковця».
2023
Інститут травмотерапії, ГО «Харківський фонд психологічних досліджень», програма підвищення кваліфікації «Супровід тілесних процесів та інструменти роботи з проявами шокових реакцій».
2023
Інститут травмотерапії, ГО «Харківський фонд психологічних досліджень», програма підвищення кваліфікації «Супровід тілесних процесів та інструменти роботи з проявами шокових реакцій».
Досвід роботи
1998–2015
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», доцентка кафедри психології і педагогіки.
У 2014 році просвоєно наукове звання доцента кафедри психології і педагогіки.
2023–2024
Таврійський національний університет імені В. В. Вернадського, доцентка кафедри психології, філософії та суспільних наук.
З 1998 року має приватну психологічну практику.
Участь у проєктах, суспільна діяльність
У 2022 стала психологинею-волонтеркою у Благодійній організації «Міжнародний рух за права потерпілих внаслідок російської агресії».
З 2024 року членкиня Української асоціації психосинтезу та психотерапії.
Основні наукові праці:
Гущина, Т. Ю. (2011). Самореалізація у студентському віці: уявлення та мотиваційні преференції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки, Вип. 94, т. І. Чернігів, 130-133.
Гущина, Т. Ю. (2011). Професіоналізація педагогів профільної шкільної освіти. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Філософія. Психологія. Педагогіка. №1 (31). Київ , 128 -131.
Гущина, Т. Ю., Мелащенко, О. М. (2013). Вікова психологія: методичні рекомендації для вивчення дисципліни «Вікова психологія» для студентів напряму підготовки 6.030101, 6.030401. Київ : ІВЦ «Видавництво «Політехніка».
Гущина, Т. Ю. (2013). Смислові індикатори системи са оставлення в студентському віці. Вісник післядипломної освіти: зб.наук.праць. Київ : Ун-т менедж.освіти НАПН України, 90-97.
Гущина, Т. Ю. (2013). Конфліктологічний підхід до проблеми соціалізації. Вісник Одеського національного університету. Том.18. Вип.23. Одеса, 78-87.
Гущина, Т. Ю. (2013). Психолого-педагогічний аналіз самоосвітньої діяльності як професійної якості. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Частина ІІ. Вип..121, ч.2. Кіровоград, 218-222.
Широкова Анна Валентинівна, практична психологиня, магістерка психології, сертифікована фахівчиня з психосинтезу, співзасновниця та членкіня правління Українського інституту психосинтезу, асистентка кафедри психології
У 2012 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Практична психологія» та здобула кваліфікацію магістра практичної психології, викладача психологічних дисциплін та практичного психолога.
У 2020–2022 роках пройшла сертифікатне навчання з психосинтезу у Вищій школі психосинтезу.
Досвід роботи
2012
Приватна психологічна практика.
2021
Cупервізорка, тренерка навчальних програм
Участь у проєктах, суспільна діяльність
Співзасновниця та членкиня правління Громадської організації «Український інститут психосинтезу».
З 2020 року членкиня Української асоціації психосинтезу та психотерапії.
З 2020 року тренерка дитячої команди, яка бере участь у щорічній всесвітній олімпіаді креативності Destination Imagination (команда є дворазовим переможцем українського етапу та учасницею глобального фіналу в США).
З 2021 року членкиня European Psychosynthesis Association (EPA).
У 2022 році стала співзасновницею та провідною психологинею волонтерського проєкту «Психосинтез у воєнний час».
У 2023 році заснувала психоосвітній проєкт «Психологія простими словами».
Скляренко Сергій Русланович, психолог-консультант, психотерапевт, магістр психології, аспірант, фахівець з розробки індивідуалізованих практик психологічної самодопомоги дорослим та роботи з парами, голова ГО «Психологія людської долі», засновник «Студії трансформації Сергія Скляренка», волонтер, асистент кафедри психології
Біографічна довідка
Народився в 1992 році в Києві.
Освіта
У 2020 році закінчив Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди та отримав диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Психологія». Має кваліфікацію викладача психологічних дисциплін та психолога-консультанта.
У 2024 році завершив підготовку до захисту дисертації на здобуття PhD
зі спеціальності «Педагогічна та вікова психологія» на тему: «Психологічні чинники розвитку асертивності психологів-консультантів у процесі професійної підготовки».
Участь у проєктах, суспільна діяльність
З 2016 року провадить активну громадську діяльність з метою захисту демократичних прав та свобод людини, а також ініціює громадські ініціативи щодо оптимізації системи психологічної допомоги населенню.
В 2023 році заснував громадську організацію «Психологія людської долі».
В 2023 році заснував та очолив Асоціацію кармотерапії та психології.
Є дійсним членом Української асоціації психосинтезу та психотерапії, Центру українсько-європейського наукового співробітництва та членом ГО «Прожектор», де здійснює експерту діяльність в галузі психології та надає волонтерську психологічну допомогу.
Основні наукові праці
1. NIKOLAIEV, L., HERASINA., S, HRECHANOVSKA, O., VLASENKO, O., SKLIARENKO, S.,HRANDE, K. Development of Assertiveness of the Individual as a Subject of Communication. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2023 Vol. 15. P. 210-228. https://doi.org/10.18662/rrem/15.2/730
2. Скляренко, С.Р., Ніколаєв, Л.О. (2020). Психологічні особливості емпатії особистості у період дорослішання. Перспективи розвитку сучасної психології: збірник наукових праць. Випуск 7. Переяслав : ПХДПУ, C. 177-185
3. Ніколаєв Л.О., Скляренко С.Р. (2021). ФЕНОМЕН РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕРІОД ДОРОСЛІШАННЯ:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Питання психології. Вісник Національного університету оборони України 3 (61). 2021.DOI: 10.33099/2617-6858–21–61–3–73-81
4. Скляренко, С.Р. (2023). РОЛЬ АСЕРТИВНОСТІ В ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ. «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») No 10(28). https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-10(28)-657-667.
5. Скляренко, С. Р. (2023). ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ АСЕРТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПСИХОЛОГІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. ГАБІТУС, Випуск 50. https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.50.22.
Сидоренко Ольга Олександрівна, психологиня, магістерка психології, сертифікована сексологиня, членкиня Української асоціації психосинтезу та психотерапії, блогерка, асистентка кафедри психології
Біографічна довідка
Народилася у 1982 році. Одружена, виховує сина.
Освіта
У 2018 році закінчила Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди» та здобула вищу освіту за спеціальністю «Психологія», отримала кваліфікацію психолога та викладача психологічних дисциплін.
У 2021 році отримала сертифікацію з «Основ сексологіі та сексопатологіі» в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.
У 2018-2019 роках пройшла навчання з психосинтезу у Вищій школі психосинтезу.
Досвід роботи
З 2018 року працює у приватній психологічній практиці в роботі з сексуальними розладами дорослих.
Участь у проєктах, суспільна діяльність
З 2019 року членкиня Української асоціації психосинтезу та психотерапії
Кураєва Антоніна Анатоліївна, психологиня-консультантка, магістерка психології, членкиня дивізіону «Кіберпсихології і психологічної практики в цифровому середовищі» Національної психологічної асоціації, волонтерка, асистентка кафедри психології
Біографічна довідка
Народилася в 1988 році в Києві, виховує доньку.
Освіта
У 2011 закінчила Київський національний університет технологій та дизайну за спеціальністю «Маркетинг».
У 2023 році закінчила магістерську програму «Консультативна психологія» в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі за спеціальністю «Психологія» та отримала кваліфікацію магістра психології.
Досвід роботи
2010-2011
ПАТ «Банк Національний кредит», спеціаліст управління реклами та PR
2011-2012
ПІІ «Білла-Україна», менеджер з реклами
2012-2013
ПАТ «ОТП Банк», спеціаліст з реклами та маркетингу
2013-2015
ПАТ «Банк Національний кредит», головний спеціаліст управління реклами та PR
2015
Консультант з маркетингу та реклами для малого та середнього бізнесу
2015-2017
ТОВ «Гігатранс», менеджер-управитель з маркетингу та реклами
2017
UCLOUD (ТМ), head of marketing
2022
Приватна психологічна практика
Участь у проєктах, суспільна діяльність
З 2022 року веде приватну волонтерську ініціативу з надання психологічних консультацій військовим, проводить тренінги з медіаграмотності та психологічної стійкості до ІПСО в умовах війни з особовим складом військових частин.
Є дійсною членкинею Національної психологічної асоціації (НПА).
Основні наукові праці
Кураєва А.А., Кучеренко Є.В. (2023). Зменшення впливу чуток як чинника рефлексивного управління військовослужбовцями в умовах інформаційно- психологічної спеціальної операції. Перспективи розвитку сучасної психології: збірник наукових праць. Випуск 12. Переяслав : УГСП, 130-134.