Лікарями не народжуються - ними стають в КМУ! | NO ONE IS BORN A DOCTOR! BECOME ONE AT KMU!

Інформація для викладачів, студентів та лікарів-інтернів щодо змісту ліцензійних іспитів для майбутніх лікарів.

Інформація для викладачів, студентів та лікарів-інтернів

Згідно з листом МОЗ України від 25.09.2017 № 08.1-30/25354, починаючи з 2018 року до змісту ліцензійних іспитів для майбутніх лікарів ("Крок 1, Крок 2, Крок 3. Загальна лікарська підготовка"), будуть включені тестові завдання, що базуються на даних доказової медицини та фокусуються на пріоритетних актуальних питаннях профілактики захворювань, вакцинації, щеплення та імунізації. При цьому прийнята структура змісту іспитів залишається незмінною; результат іспиту буде визначатися за відповідями на всі 200 тестових завдань.

Необхідність включення таких питань до змісту ліцензійних іспитів зумовлена зміною акцентів у системі охорони здоров’я на профілактичну медицину, критичним станом вакцинації в Україні та здійснюється з метою актуалізації цих питань на рівні додипломної та післядипломної освіти. Аналіз результатів оцінювання компетентності майбутніх лікарів з зазначених питань буде оприлюднюватися у окремому звіті.

Такий підхід був підтриманий на нараді-тренінгу для Голів та заступників Голів фахової експертизи ліцензійного іспиту «Крок 2» для спеціальності «Медицина», відібраних за результатами відкритої онлайн реєстрації викладачів ВНЗ України. Нарада-тренінг була проведена 07.12.2017 Центром тестування спільно з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Окремо звертаємо увагу лікарів-інтернів, що у 2018 році до ліцензійного іспиту «Крок 3. Загальна лікарська підготовка» субтест із тестових завдань типу USМLЕ включатися НЕ БУДЕ. Одержані результати складання лікарями-інтернами субтесту із тестових завдань типу USМLЕ у березні та у листопаді 2017 року, враховуючи їх однаковість – середній бал по країні 37%, будуть детально обговорені під час наради-тренінгу для Голів та заступників Голів ліцензійного іспиту «Крок 3. Загальна лікарська підготовка» з визначенням необхідності корекції програм підготовки у інтернатурі.