Лікарями не народжуються - ними стають в КМУ! | NO ONE IS BORN A DOCTOR! BECOME ONE AT KMU!

Гра Брейн-рінг на кафедрі дитячих хвороб!

0IMG-20180406-WA00236.04.2018 року за ініціативою викладачів кафедри дитячих хвороб Заславської Г.О., Балацької Н.І., Сінгх О.О. відбулася інтелектуальна гра Брейн-рінг. У змаганні брали участь англомовні студенти 3-го курсу іноземного факультету. Англомовні студенти 6-го курсу іноземного факультету із захопленням допомагали у проведенні гри. Серед них студентка Гандхі Шрея була ведучою та розповідала правила гри, ставила запитання командам; студентка Сенджалія Нікіта слідкувала за швидкістю підведення табличок із номером команд, що надавало можливість відповідати першим на питання; студент Оджал Намік Кемал відповідав за музичний супровід гри; студенти Ергюн Ерхан та Онєкаонву Самуель фотографували процес гри. Студентка Отуйа Омака Стефані фіксувала правильні відповіді на запитання.

Всього відбулося 3 раунди гри, серед яких у першому раунді взяли участь п’ять груп третього курсу, за результатом якого тільки три мали можливість змагатися у другому раунді – півфіналі.  Група 613 підготувала плакати зі словами підтримки та отримала додатковий бал до загальної суми на користь своєї команди. Загалом у кожній команді було по чотири учасники, решта спостерігали за грою та вболівали за свої команди. По завершенню другого туру дві команди змагалися у фіналі за головний приз.

Питання для гри були з курсу пропедевтики педіатрії. Складність питань, що були запропоновані студентам, зростала кожного раунду. Переможцями цієї захопливої гри стала команда № 5 (615 група)  (Тіварі Аміт, Шарма Харшдіп, Аладегбає Піс та Кхан Аміна Хайдер) та  отримала для своєї групи можливість відвідати «Український науково-медичний центр проблем остеопорозу» та зробити ультразвукову денситометрію.

Група 613 команди № «3» посіла друге місце та у якості заохочувального призу отримала шоколадні сувеніри.  

Гра була дуже цікава та захоплива. Такі заходи – це не тільки гарний досвід для студентів перевірити свої знання з певної дисципліни, але і відволіктися від напружених навчанням буднів.